Surat Untuk Suami Dan Isteri

Posted by YannaLiyanna On December - 24 - 2010

Dear abang, Ayang nak mintak kebenaran abang untuk bawa anak-anak balik ke kampung. abang tak perlu hantar ayang sebab ayang mampu untuk bawa anak-anak ke kampung musim cuti sekolah ni dengan bas.. abang jagalah diri abang dan kereta abang baik-baik... cuma ada perkara yang ingin ayang luahkan disini... .

Kenapa Saya Bangga Jadi Wanita

Posted by YannaLiyanna On December - 10 - 2010

kenapa i buat post ni... tetiba pulak i terasa seronok menjadi kaum hawa ni antara sebab2 kenapa jd perempuan lagi syok dari jadi lelaki ni pandagan i... i imagine sendiri...tp ader logiknya taw...

Kamera Dalam Blog

Posted by YannaLiyanna On December - 8 - 2010

ok post kali ni yanna anggap cam tutorial gak la walaupun x la pandai sgt bab2 ni and i xla seexpert u all so ader sedikit yang i boleh share ilmu bg blogger2 yg rasa nak trace siapa yg masuk blog korang al-maklumlah kan kadang kita x tau saper yg masuk blog kita

Kenapa Wanita Diciptakan Dari Tulang Rusuk

Posted by YannaLiyanna On December - 2 - 2010

Soalan ni pernah gak membelanggu kepala i cari punya cari dapatlah jawapan actualy i pernah dengar ceramah tentang pekara ni tapi x ingat pulak siapa yg jadi penceramah tu and i nak kongsi dengan u all semua especially "LELAKI" sorry to say..hehhehe ok..ok.. cuba u all fikir kenapa wanita diciptakan dari tulang rusuk lelaki???

Kamu Itu Sebenarnya Istimewa

Posted by YannaLiyanna On October - 23 - 2010

~ dalam ujian ada banyak keindahan di tirai kesayuan, terselit tinggi kekuatan, kelemahan itu mungkin satu keistimewaan ~ ~ Jika terasa didustai : janganlah kamu menyangka itu berita buruk bagimu, bahkan ia mungkin yang terbaik bagimu ~ ~ usah gentar , bangunlah!!! sesungguhnya janji ALLAH itu adalah benar ~

Friday, October 22, 2010

Hati Seorang Wanita...Renungkanlah Wahai Lelaki..

1. Sensitif : Bukan bermaksud suka merajuk, tapi hanya ingin bermanja dan mendapatkan perhatian.

2. Cerewet : Bukan bermaksud FUSSY tak tentu hala, kadang ingin LELAKI mengikut kata-katanya sekali sekala.

3. Halus : Ibarat sehelai sutera, cantik, mulus, lembut dan mudah tercarik dan koyak. Walaupun seorang wanita memaafkan seseorang yang lain atas sebab sesalahan, biasanya WANITA akan ingat kesalahan tersebut untuk disimpan jadi pengajaran. Bukan DENDAM.

4. Ikhlas : Ikhlas seorang wanita tak perlu diragui.

5. Korban : WANITA sanggup berkorban apa saja untuk seseorang yang amat disayangi, termasuk ibu bapa, anak-anak dan suami. WANITA amat tabah.

6. Prihatin : Sentiasa memerhatikan keadaan sekeliling dalam diam.

7. Manja : Walaupun dia adalah seorang WANITA yang pandai berdikari, naluri seorang WANITA masih lagi tetap seorang WANITA. Suka bermanja bukan hanya kepada insan yang bernama LELAKI , namun juga sesama kaum.

8. Ego : WANITA yang terlalu sayangkan kekasihnya sanggup menolak ketepi EGOnya apabila bersemuka dengan yang dicintai.

9. Cinta : CINTA pertama bagi wanita adalah yang paling dalam dan tulus.

10. Seks : SEKs bukanlah segala-galanya buat WANITA kerana WANITA diciptakan dengan 9 nafsu dan satu akal. NAFSU yang banyak dan tidak tertumpu kepada satu saja. LELAKI pula dijadikan dengan 9 akal dan satu nafsu. Fungsi lelaki adalah membimbing WANITA dan bukan menghanyutkannya.

4 comments:

Ken Wooi said...

complicated la :P

Yanna Liyanna said...

mana ader complecated????
itulah lumrah wanitaaa

wirajiwa said...

pasal manja tu: [hanya wanita asia aku rasa, wanita eropah tak manja]

Yanna Liyanna said...

eh siapa cakap....
pandai jerk...
x semua wanita asia manja..'
n x semua wanita eropah x manja...

Post a Comment

sila tinggalkan comment anda disini...terima kasih

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...